lentäen Alanyaan

Turkin  Alanyan seudusta on tullut suomalaisten suosima matkakohde. Useat ovat hankkineet alueelta loma-asunnon. Vuosittain suomalaiset tekevät satatuhatta matkaa kauniille ja eurooppalaistuneelle Alanyan seudulle siitäkin huolimatta, että suora lento Suomesta on mahdollinen vain sesongin aikaan. Alueella toimii Alanyan suomalaisten yhdistys.

Matkojen tiheyttä jarruttaa erityisesti ikä-ihmisten ja lapsiperheiden kohdalla lentokoneen vaihto. Lentoliikenteen matkustajamäärät lisääntyvät, jos Suomen ja Turkin Alanyan seudulle järjestyy suora lehtoyhteys ympäri vuoden.

Alanyan Suomalaiset ry lähestyy lentoyhtiöitä ehdottaen reittilentoa Helsingistä Antalyaan tai Alanya-Gasipasaan.  Alanyan suomalaiset on Välimeren alueen suurimpia yhdistyksiä yli tuhannen henkilön jäsenmäärällään.

Me allekirjoittaneet vetoamme edellä olevan perusteella lentoyhtiöihin, jotta ne järjestävät suoran lentoyhteyden Antalyan alueen ja Helsingin välille.

Alanyan suomalaiset ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Alanyan suomalaiset ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö puoluetuet lopettaa?