Uusia painoksia Anne Ricen romaaneista

Anne Rice on kirjoittanut loistavia teoksia kuten Vampyyri Lestat, Veren vangit ja Kadotettujen kuningatar. Kirjat ovat hyvin suosittuja, mutta vanhat suomennukset ovat loppuneet jo aikoja sitten. Kun kyselin asiaa Otavalta sain vastaukseksi ettei kirjoista ole aikomusta ottaa uusintapainoksia. Koska kirjoille olisi kuitenkin varmasti menekkiä on asia korjattava. Mikäli allekirjoituksia tulee tarpeeksi lähetetään adressi Otavalle.

Veren vangit aloittaa Yhdysvallat valloittaneen neliosaisen vampyyrisarjan ja on Anne Ricen ensimmäinen suomennettu romaani.
Tämä tumma, eroottinen, runollinen romaani kertoo hyvän ja pahan taistelusta, tunteen ja järjen ristiriidasta, ihmisen pelosta ja houkutuksesta antaa periksi kielletylle.
Kuolemattomat vampyyrit pääsevät yliluonnollisen avulla lähemmäksi todellista elämää. Heidän verenjanoon huipentuvat aistinsa ovat kiihottuneet äärimmilleen. Ystävyyden, rakkauden ja eroottisen halun rajat ovat heille hiuksenhienoja.

Katariina Huikari    Ota yhteyttä adressin tekijään