Maahanmuuttajilta sosiaalituet pois

Tämä adressi sen takia, koska lähes kaikille maahanmuuttjille annetaan sosiaaliavustusta, mikä on töissä käyville suomalaisille vääryys, sillä suomalaiset joutuvat nämä verorahat antamaan. Myös Suomessa on paljon ihmisiä, jotka ovat rahattomia , syystä tai toisesta, ja he eivät saa minkäänlaisia tukia! Maahanmuuttajat saavat katon pään päälle ja rahaa sossulta ja silti itse suomalaisia on apua tarvitsevia, mutta miten he saavat apua? eivät mitenkään. Maahanmuuttajista suurin osa on työttömiä ja heidän takiaan on jouduttu joustamaan niin paljon mm. se että enään ei saa koulujen päivänavauksissa puhua Jumalasta ja uskosta, koska se on heidän mielestään loukkaavaa. Nyt olisi aika jokaisen avata silmänsä ja katsoa asian todellista puolta. Suomalaisilla on valta vielä, tehkää siis asialle jotain! Myös Suomen kansalaiset tarvitsevat apua, mm. sosiaallitukea... Kategoriaksi tasa-arvo, sillä myös suomalaiset ovat tasa-arvoisia. Asiaa voidaan muuttaa sillä että myös suomalaisille ruvetaan maksamaan saman verran sosiaalitukea kuin maahanmuuttajille. Suomi suomalaisille. Pidetään yhtä!