VRn makasiinit uudelleen rakennettaviksi

Olen sitä mieltä että Töölönlahden VRn makasiinit pitäisi rakentaa uudestaan, voisi ajatella mietittyjä visioita Makasiinipuiston ja Töölönlahden tulevaisuuden kannalta vakavasti, Makasiinit voisi täydentää hyvin Töölönlahden kulttuuri tarjontaa todella hienosti, Makasiinit voisivat toimia kohtauspaikkana, kuttuuriolohuoneena, siellä voisi olla pieniä kahviloita, näyttelyitä,messuja,kursseja ja kakkea kulttuuriin liittyvää toimintaa. Se voisi olla käytössä ympäri vuoden,sinne olisi kaikki tervetulleita he jotka ovat samaa mieltä kanssani allekirjoittakaa tämä adressi

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Pyry Haukkavaara. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lääkäreitä kouluttaa enemmän?