Me vastustamme ihmiseen asetettavaa VeriChip ym valvonta ja maksujärjestelmää

Me vetoamme Suomen lakiin tässä asiassa , mm.  Koskemattomuusuojaan

7 §

Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.

Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.

Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.

Emme hyväksy ihmiseen asennettavaa microchipsiä jonka kautta ihmiset saatetaan valvontajärjestelmään . Ihmisillä on siis lain mukaan oikeus henkilökohtaiseen vapauteen ,koskemattomuuteen . Jokaisella on oikeus päättää omasta ruumiistaan. Ihmisillä on oikeus päättää miten  hoitaa maksuasiat ym ilman ,että hänen vapautensa  riistetään mikrosirusysteemin kautta. Tämä ihon sisälle asennattava siru tuo monenlaisia ongelmia, mm. terveyshaittoja . Tämä ei millään tavoin ole oikea kehityksen suunta. Me emme tätä halua.

Lisää tietoa