Merimetsot hävitettävä suomesta

Merimetsot on hävitettävä suomesta. Ensinnäkin kyseinen lintu ei kuulu suomen linnustoon. Kukaan joka on nähnyt merimetson tuhoaman saaren ei ole eri mieltä kanssani. Merimetsonm jäljiltä saari on autio, valkoisen guanon peittämä jätesaari, jossa ei elä eikä kasva mikään. Porin edustalla esimerkiksi oli aluksi merimetsoja vain yhdessä saaressa, nyt ne ovat levittäytyneet kymmeniin ulkosaariin ja valloittaneet suojeltujakin pesimäsaaria onman totaalisen tuhonsa alle. Saarilta ovat hävinneet miltei sukupuuttoon Selkälokki joka muutenkin on nykyään yhä harvineisempi. Lisäksi kaikki muutkin linnut ovat joutuneet luovuttamaan pesimäsaarensa tuon hyödyttömän ahneen merimetson paskan alta. Lisäksi tuo kyseinen tuholintu syö suunnattomat määrät kalaa päivittäin. Kun pikkukalat on syöty, häipyy myös isommat kun ravintoa ei ole.

kuvia löytyy facebook sivuiltani http://www.facebook.com/album.php?aid=40784&id=1033097703&saved#/profile.php?ref=profile&id=1033097703

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Mauri Viherranta voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?