Antero Mertaranta selostamaan Mtv3-kanavan jääkiekkolähetykset

Keväällä 2010, Suomen kansa kohahti uutisesta jossa Yle ilmoitti myyneensä Jääkiekon MM-kisojen TV-oikeudet Mtv3-kanavalle ja Antero Mertaranta EI ole tulossa selostamaan Mtv3 lähetyksiä. Suomalaisista todella moni haluaisi Mertarannan selostamaan lähetykset. Se voi olla mahdollista koska Mertaranta on Freelancer-selostaja!

Tällä adressilla kannatetaan Mertarannan palkkaamista selostamaan MM-Jääkiekkoa vielä vuodesta 2012 eteenpäinkin. Allekirjoittakaa adressi jos teidän mielestänne Antero Mertarannan pitäisi selostaa Jääkiekon MM-kilpailut myös Mtv3-kanavalla.

Jos adressi saa riittävästi nimiä, se lähetetään Mtv3-kanavalle kannanottona Mertarannan palkkaamiseen.

Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Miika Kaarna voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko bensaveroa laskea?