Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

Suomalaiset mediat ja vallanpitäjät ovat jatkuvasti vakuuttaneet kansalle, että monikulttuurisuus on positiivinen ja rikastuttava asia. Sisäministeri Anne Holmlund on tiedottanut, että poliisin keskeinen tehtävä on vähentää maahanmuuttovastaisuutta, vaikka virallisen maahanmuuttopolitiikan vastustaminen ei ole laitonta. Veljensä Ilkka Holmlund haluaa perustaa lisää suuria vastaanottokeskuksia, koska se on hyvin tuottava bisnes.

Maahanmuuttoministeri Astrid Thors on pitänyt maahanmuuttoa arvostelevia suomalaisia rasisteina ja on ylistänyt maahanmuuton vaikutuksia suomalaiseen yhteiskuntaan.

SIKSI ME ALLEKIRJOITTANEET VAADIMME YHDENVERTAISUUSPERIAATTEEN MUKAISESTI KAHTA ASIAA:

1. Hallituksen täytyy perustaa suuri pakolaisten vastaanottokeskus Astrid Thorsin asuinpaikan välittömään läheisyyteen, jotta hän saisi nauttia monikulttuurisuuden ihanuuksista, joista hän on niin paljon saarnanut suomalaisille.

2. Hallituksen täytyy sijoittaa vähintään useita satoja afrikkalaisia, arabi-, afghani- ja kurdipakolaisia sijaitseviin kerrostaloihin, jotka sijaitsevat Astrid Thorsin asuinpaikan lähellä. Mikäli kerrostaloja ei ole riittävästi, niitä täytyy rakentaa välittömästi lisää.

Se että haluavatko Astrid Thorsin asuinkorttelin asukkaat etnisiä maahanmuuttajia omalle alueelle ei ole relevantti kysymys. Heiltä ei tarvitse kysyä mitään, koska ei ole kysytty monen Helsingin, Vantaan tai Turun alueen asukkailta ikinä mitään, silloin kun heidän naapureikseen on sijoitettu afrikkalaisia, arabi-, kurdi ja afghaniturvapaikanhakijoita.

Toivomme, että näiden toimenpiteiden toteuttamisen jälkeen Astrid Thors voi, kuten moni muu suomalainen, nauttia monikulttuurisuudesta henkilökohtaisesti ja täysin sieraimin, sillä hän ei pysty nauttimaan siitä istumalla ministeriön limusiinissa.