Mp ja Vene käyttövero peruttava

Hallitus on suuressa viisaudessaan toimettomien verohallituksen virkamiesten kanssa näköjään päättänyt, että nyt kurjistetaan moottoripyörän ja veneen omistajia vuotuisella tasaverolla jos ko. laite on rekisteröity, vaikka sillä ei ajettaisi metriäkään! Ainoatakaan järkevää perustetta tällläiselle kadeverolle ei ole esitetty! Verokertymistä turhaan haaveilevat virkamiehet työllistävät ainoastaan itseään siinä kun vähintään 10.000 mp/venealan työpaikkaa katoaa. Tälläisilla aivopieruilla ei Suomea nosteta! Em. laitteiden omistajat maksavat ilmastomme vuoksi jo nyt autoilusta käyttöveroa, autoveroa, bensaveroa, vakuutusveroa jnejne, sekä työllistävät kaikilla omistamillaan kulkuneuvoilla pieniä ja suurempia maahantuoja-, varaosa- sekä huoltoliikkeitä ja muita palveluntuottajia.

Tämän päivän päättäjät ovat kuin pikkulapsia; he eivät osaa ottaa oppia muiden tekemistä virheistä vaan vuorollaan tekevät samat kalliit mokat kuin edellisetkin hallitukset; vrt. alkoholiveron nostaminen ja laskeminen kun veroeurot karkasivat Eestiin, tai optimistisesti ja harhaisesti kuviteltu rikesakkokertymä. Nyt palkataan iso liuta sukulaisia ja muita tuttuja verovirkailijoiksi setvimään umpisekaista venerekisteriä, sekä selvittämään paljonko kilowatteja löytyy jokaisesta suomen mp:stä! Oletteko päättäjät edes kuulleet tehorajoituksista? Jos ette, niin tulette ko. veron myötä kuulemaan ihan varmasti!  Että Hyvää Päivää päättäjät ja verohallituksen itsensätyöllistäjät: Tehkää välillä jotain kansalaisten hyödyksi ja hyvinvoinniksi, sekä tukekaa työpaikkojen syntymistä muuallekin kuin virkamiespataljooniinne! Ankeuttaminen ajaa yhä useamman nuoren ulkomaille, ja tätä menoa myös veneiden ja moottoripyörien omistuksetkin. Todennäköisesti omistajatkin.