Musikantintien muuttaminen pihakaduksi

Musikantintie on päättyvä tie Panninniemessä, ja tien varrella asuu paljon lapsiperheitä. Tiellä asuvat lapset leikkivät paljon yhdessä ulkona ja tiellä on usein käynnissä pihapelejä. Musikantintieltä haarautuu tie venevalkamaan, mikä lisää selvästi tiellä liikkuvien autojen määrää. Ajoneuvojen nopeudet saattavat nousta huomattavan korkeiksi, ja tästä syystä syntyy helposti vaaratilanteita lasten liikkuessa tiellä. Me allekirjoittaneet Musikantintien asukkaat pyydämme, että Siilinjärven kunta ottaa nämä yllä olevat seikat huomioon ja muuttaa Musikantintien pihakaduksi lasten turvallisuutta ajatellen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Saini Piiroinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…