Muutoksia Eetinkujan pysäköintiin

Me, Hannuspuistolaiset, ehdotamme seuraavia muutoksia Eetinkujan pysäköintijärjestelyihin:

1. Eetinkujan päässä oleville kolmelle vieraspaikalle 24H pysäköintilupa. Paikalle mahtuu kolme autopaikkaa, pysäköintikieltomerkin vasemmalle puollelle (Katso kuva)

2. Eetinkujan aidan viereen lisätään pysäköintiaikaa. Ehdotamme että nykyinen pysäköintikieltokyltti poistetaan ja paikalle asetetaan 24H pysäköintilupamerkki. Kyse on Lampitieltä katsottuna, Eetinkujan oikealla puolella, aidan vieressä.

3. Eetinkujan toiseen menosuuntaan asetetaan pysäköintikielto. Tie on usein tukossa, koska molempiin menosuuntiin pysäköidään autoja. Lisäämällä pysäköinti mahdollisuuksia vieraille (ehdotukset 1 ja 2), voidaan asettaa pysäköintikielto toiseen menosuuntaan jotta liikenne olisi sujuvampaa ja turvallisempaa asukkaille.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Eric Stigzelius voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko maahanmuuttajien vastaanottamista ja tukemista verovaroin tiukentaa?