Muutos Suomen maahanmuutto- ja rikoslakiin.

Maahanmuuttajien tekemät rikokset ovat kasvava yhteiskunnallinen ongelma,josta kärsivät sekä valtaväestö että yhteiskunnan sääntöjen/lakien mukaan elävät maahanmuuttajat.

Väestömäärään suhteutettuna maahanmuuttajat tekevät 1,5 kertaa enemmän rikoksia kuin kantaväestö.Jäävuoren huipulla ollaan oltu Espoossa, jossa maahanmuuttajat syyllistyivät 70 prosenttiin raiskauksista.

Siksi esitänkin,että Suomen lakiin lisätään muutos,joka tekee mahdolliseksi rikollisten maahanmuuttajien karkoittamisen. Koeaika saisi olla vähintään 4 vuotta jonka aikana maahanmuuttaja joka syyllistyy,törkeään seksuaalirikokseen,törkeään pahoinpitelyyn tai Suomen lain mukaiseen rikokseen,josta tuomitaan vähintään ehdottomaan vankeusrangaistukseen,palautetaan kotimaahansa.

Tämä laki nostaisi varmasti kynnystä ryhtyä rikollisiin toimiin.

Tälläinen lakimuutos helpottaisi huomattavasti myös niiden maahanmuuttajien elämää jotka helposti leimataan muutaman yhteiskuntakelvottoman yksilön takia.