Niukkalan vapaa-aikatalo ja sen monipuoliset palvelut on säilytettävä

Niukkala_kirjasto.jpgMe allekirjoittaneet yksityishenkilöt, yhdistykset ja yhteisöt vetoamme Parikkalan kuntapäättäjiin Niukkalan vapaa-aikatalon (kirjastotalon) monipuolisten palvelujen säilyttämiseksi.

Allekirjoituksella emme osoita mitään yksittäistä puoluetta, henkilöä tai ryhmittymää, vaan kannustamme kaikkia Parikkalan kuntapäättäjiä tekemään kauaskantoisia päätöksiä tasa-arvoisten kuntapalveluiden säilyttämiseksi!

Esitä allekirjoittamalla tukesi seuraavien Parikkalan kunnan palvelujen säilyttämiseksi Uukuniemellä:

- Omatoimikirjaston lainaus- ja lukupalvelut

- maksullinen tulostus- ja kopiointipalvelut, sähköinen asiointi

- kirjaston tiloissa pidettävät näyttelyt ja tapahtumat

- kuntosalin käyttö ja ryhmäliikuntamahdollisuus

- nuorisotila ja nuorisolle suunnattu toiminta

- ilmainen kokoustilan käyttö

- tilat Simpelejärven Opiston kurssitarjontaan

- Uukuniemeen ja sen historiaan liittyvät arkistot ja niiden tutkimismahdollisuus

- vedenottopiste mökkiläisille ja niille, joiden kaivovesi on huonoa tai ei ole kaivoa       ollenkaan

Nämä palvelut merkitsevät Uukuniemen ja samalla koko Parikkalan pohjoispään elinvoimalle paljon. Palveluiden säilymisellä lisätään kuntalaisten tasa-arvoisuutta ja pitovoimaa tänne muuttoaikeissa oleville henkilöille ja yritystoiminnalle. Näiden palveluiden pysymisellä vaikutetaan monella tavalla alueen muiden palveluiden säilymiseen.

Olemme Uukuniemellä valmiita avoimeen keskusteluun kiinteistön ylläpitokulujen säästömahdollisuuksista ja tuloja tuottavan toiminnan kehittämisestä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Markku Uimonen näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Emme näytä tätä tietoa julkisesti verkossa.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…