Nokian Halimaan kalliot säästettävä virkistyskäyttöön

Päivitys 21.10.2018

Kaupunkikehityslautakunta hyväksyi kaavaluonnoksen 9.10.2018 äänin 5-4. Adressi jää kuitenkin keräämään nimiä, koska vaikutuksen mahdollisuuksia on vielä myöhemminkin.

Nokian kaupunkikehityslautakunnan asialistalla on tiistaina 9.10.2018 käsittelyssä kaavaluonnos, jonka mukaisesti Halimaan kalliot tultaisiin räjäyttämään ja rakentamaan täyteen pientaloja. Alue ei ole suuren suuri, mutta aktiivisessa virkistyskäytössä ja siellä kulkee maastopyöräilijöiden ja muiden ulkoilijoiden runsaasti käyttämiä hyviä polkuja.

Luontoselvityksen mukaan siellä ei ole käyttöä estävää kasvillisuutta tai muuta eliöstöä ja virkistyskäytön merkitystä on hankesuunnitelmassa lähinnä vähätelty. Ainoa mahdollisuus tämän suunnitelman estämiseen on se, että lautakunnan enemmistö ymmärtää sen arvon.

Allekirjoita adressi ja anna äänesi kuulua Halimaan kallioiden virkistyskäytön puolesta.

20181007_185420.jpg

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö valtion kasvattaa tukeaan kulttuurille ja taiteelle?