Nostakaa tuottajahintoja eläinten hyvinvointiin sidottuna

Tämä on vetoomus kotimaisille lihataloille, meijereille, kaupoille ja muille eläintuotteita tuottajilta kuluttajille välittäville tahoille: NOSTAKAA tuottajahintoja sen sijaan, että laskisitte niitä! Ja palkitkaa eläinten hyvinvoinnin minimivaatimuksia paremmasta toteuttamisesta isommalla tuottajahinnalla!

Mitä enemmän tuottaja saa tuottoa eläintä kohden, sitä paremmin on varaa investoida myös eläinten hyvinvointiin.

Toki työn tuottavuus vaikuttaa myös tuottajan omaan hyvinvointiin ja jaksamiseen ja sitä kautta mahdollisuuksiin antaa eläimille parempaa ja yksilöllistä hoitoa.

Tehomaatalouden lisätehostamisen ja tuotantoyksiköiden kokojen kasvattamisen sijaan pitäisi kehitystä ohjata kohti pienempiä tuotantoyksiköitä, jossa tuotantoeläin huomioidaan myös yksilönä, sillä on virikkeitä ja mahdollisuus stressittömään elämään lajityypillistä käyttäytymistään toteuttaen.

Me kuluttajat olemme ERITTÄIN HUOLISSAMME tuotantoeläinten oloista Suomessa tällä hetkellä ja haluamme tämän adressin myötä tuoda esiin, että olemme valmiit maksamaan tuotteen hinnassa sen, että ne on tuotettu eläinystävällisemmin.

Tuottajat on jo nyt ajettu äärimmäisen tiukille, mikä ei vaikuta millään muotoa positiivisesti eläinten hyvinvointiin!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hanna Mäkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?