Oikeuksia isälle!

Oikeuksia isille adressin tarkoituksena on saada enemmän oikeuksia, meille oikeudettomille ja vääryyttä kokeville huoltajuus-kiista isille. Monet meistä varmaan ovat törmänneet ja sen jälkeen pettyneet vastaavanlaisen asiaan. Pari suhteen loppuminen, jossa on yhteisiä lapsia on aina huono asia. Välillä suhdetta vaan ei voi enään korjata ja jatkaa. Joskus tulevat "yh" äidit muuttuvat ja alkavat tekemään kiusaa lapsen oikeuksia, se on väärin.. Joskus lapsen saanut äiti ei anna isän tavata lastaan ennen lastenvalvojan käyntiä ja sopimuksen tekoa. Moni eronnut isä on varmasti yrittänyt soittaa viranomaisille ja kysellä apua tukalaan ja ikävään tilanteeseen, apua ei kuitenkaan saa. Tilanne on erittäin ikävä pettyneelle isälle. Isällä kun ei ole lapseensa mitään oikeuksia ilman kolmannen osapuolen vahvistusta. Miksi sitten äideillä on? Jos olet samaa mieltä asiasta ja toivot isällekkin oikeuksia ja tasa-arvoa tässä asiassa, laitathan nimesi ja toivottavasti tämä lopulta johtaa johonkin..