Oikeusministerin palkankoroitus !!

Oikeusministerille on kaavailtu 10 % palkankoroitusta,,, todella törkeää,, kokoajan leikataan kansalaisilta pois kaikkee,, Veteraaneilta,, Vanhuksilta,, Työttömiltä , Lapsiperheiltä jne  ja sitten tuollainen palkankoroitus,, n. 1500 euroa kuusa lisää ehdottomasti leikkaukseen tuollaine koroitus,,, MIKSI korotetaan ,, kun muilta leikkailaan pois,, miten sitten on varaa tuollaiseen,, todellakaan ei nyt minkäänlaisia korotuksia kellekkään valtionleivissä oleville ,, MISSÄ ON hallituksen KIKY tuollaiseen ?

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Antero Punkka voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Kannatatko perustuloa?