Ginga Densetsu Weed: Orion suomeksi

Yoshihiro Takahashin paljon suosiota täällä Suomessakin saanut Hopeanuoli-manga on saanut vielä yhden jatkosarjan, Ginga Densetsu Weed: Orion -mangan, jonka ensimmäinen osa on tänään, 18.11.2009 julkaistu Japanissa.

Me tämän adressin allekirjoittaneet ilmaisemme toiveemme, että Ginga Densetsu Orion - siinä, missä Ginga Densetsu Weed, Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Riki ja muu Yoshihiro Takahashin mangatuotanto, julkaistaisiin vihdoin ja viimein suomeksi. Adressilla haluamme vedota Suomessa mangaa julkaiseviin tahoihin: antakaa meille mahdollisuus lukea rakastamamme koiratarina äidinkielellämme.

MITÄ TÄSSÄ TOIVOTAAN?
- Että Ginga Densetsu Weed: Orion -mangasarjakuva julkaistaisiin suomeksi niin pian kuin mahdollista.
- Toivomme samaa myös edeltävistä sarjoista Hopeanuoli ja Weed.

FAKTAA
Ginga Densetsu Weed: Orion kertoo Hopeanuolen pojanpojasta, Weedin pennusta Orionista. Hän on väriltään oranssi ja luonteeltaan rämäpäinen pojankoltiainen, siis varsin erilainen tapaus kuin hyveellinen isänsä.
Lisätietoa ja spoilereita voi lukea tästä Hopeanuoli-foorumin ketjusta: