Pääministeri Juha Sipilän on erottava hallituksesta.

Juha Sipilän on ehdottomasti kannettava poliittinen vastuu nuoren tytön raiskauksesta.Sipilä on jatkuvasti suhtautunut pakolaisvirtaan leväperäisesti,kyseenalaistamatta alkuunkaan sen mukanaan tuomia ongelmia.Täysin vastuuttomasti hän on tarjonnut jopa asuntoaan pakolaisille,mahdollisille seuraaville raiskaajille.Hän on jatkuvasti kieltäynytmyöntämästä että pakolaiset toisivat mukanaan minkäänlaisia ongelmia,mutta kriittisesti pakolaisvirtaan suhtautuvia kansalaisia hän suorastaan häpeää.Ei suomalaiset ole rasisteja,mutta pelkäämme turvallisuutemme puolesta,lastemme puolesta.Ja tämän pelon Juha Sipilä sivuuttaa täydellisesti.Edes nuoren tytön joutuessa raiskauksen uhriksi hän ei ole millään tavalla ilmoittanut tai tehnyt mitään sen eteen että me emme maahamme raiskareita halua.Juha Sipilän täydellisen vastuuttomuuden takia...meillä on jälleen uusi uhri,kantamassa raiskauksen jättämiä arpia lpun elämäänsä.Ja saanen muistuttaa että kyse todellakin on LAPSESTA!!!

Ei raiskaus Juha Sipilän syy ole,mutta oman politiikkansa epäonnistumisen hänen kuuluu myöntää ja näin ollen kantaa poliittinen vastuu tapahtuneista.Jotta vastaavilta tapauksilta vältyttäisiin täytyy jotain muutoksia tapahtua ja ensimmäinen askel olisi että Juha Sipilä ymmärtää ettei hänellä ole minkäänlaisia edellytyksiä jatkaa tehtävässään.

Me allekirjoittaneet vaadimme,että pakolais"politiikalle" on tehtävä radikaaleja muutoksia.Pääministeri Juha Sipilä on teoillaan ja puheillaan osoittanut ettei hänen mielestään asiassa ole mitään ongelmaa.Me vaadimme että hän kantaa poliittisen vastuun,käyttäytyy kerrankin niin kuin mies ja eroaa välittömästi pääministerin tetävästään.