päiväkotipommi

Hyvinkäällä muhii päiväkotipommi! Hyvinkään nihkeä avustus yksityisille päiväkodeilel on ajanut palveluntarjoajat ahtaalle. Lue artikkeli www.vartti.fi ja ota kantaa keskusteluun. Lähikuntien avustushinnoista saat taulukon pyytämällä sen joltakin Hyvinkään yksityiseltä päivähoidon tuottajalta. Yksityisessä päivähoidossa olevien lasten koteihin on myös jaettu kirje asian tiimoilta.

* Kirjoita nimesi adressiin, mikäli haluat säilyttää Hyvinkäällä yksityisen päivähoidon vaihtoehtona. Tai haluat lapsesi hoitopaikan säilyvän yksityisessä päiväkodissa.

* Kirjoita nimesi, mikäli olet sitä mieltä veronmaksajana, että yksityisen päivähoidon tukeminen tulee kunnalle edullisemmaksi kuin kunnallisen päivähoidon järjestäminen.

* Kirjoita nimesi listaan, mikäli olet sitä mieltä, ettei vanhempien hoitomaksun kuulu nousta, vaan kunnan avustuksen!

* Allekirjoita adressi, jos ajattelet kuntamme avustuksen olevan häpeällisen alhainen verrattuna lähikuntien avustuksiin.

Taidepäiväkodit    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Taidepäiväkodit voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…