Pakilan Nuorisotalon toiminnan jatkuminen

Pakilan nuorisotalo on harjoittanut avointa nuorten toimintaa 12 vuoden ajan, myös kesäisin. Suureksi pettymykseksi tämä avoin toiminta loppuu.

Tilalle tulee nuorisoasiainkeskuksen ylläpitämä teatteri- ja tanssikerho Narri. Narri ei vastaa alueen nuorten tarpeita koska alueen nuoret tarvitsevat oleskelutilan jossa voivat viettää aikaa, pelata biljardia, pingistä sekä lukuisia muita pelejä valvotussa ja tutssa ympäristössä päihteettömäästi.

Pakilan nuorisotalolla on toiminut päihteetöntä viikonlopputoimintaa edistävä Klaara Kahvila. Klaara Kahvila on toiminut jo 7 vuotta ja on myös lähtöisin pakilasta. Nuorisotalolla on järjestetty myös lukuisia päihteettömiä bändi-iltoja ja discoja.

Pakilan nuorisotalo on helsingin hienoimpia ja kodinomaisimpia nuorisotaloja jossa nuoret voivat olla muiden nuorten ja mukavien & luotettavien nuoriso-ohjaajien kanssa. Jos tämä toiminta viedään nuorilta pois, tulee se heijastumaan nuorten käytöksessä esim. kokoontumisina huoltoasemille, joka on jo tällä hetkellä ongelma. Emme toivo että pitkään jatkunut nuorisotoiminta alueella lopetetaan tai siirretään.

Tämän adressin on laatineet ja kirjoittaneet pakilan nuoret.

Pauli Prokki, Juho Porola    Ota yhteyttä adressin tekijään