Pedofiliasta poistettava rikoksen vanhentuminen

Pedofilian löyhkä ei laannu.

Hyvä ja luotettava miespuolinen ystäväni kertoi minulle keskiviikkona 24.2.2016 valtavan salaisuuden. Hän kertoi lapsena joutuneensa tilanteeseen, jonka koki vanhempiensa taholta seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.

Ajattelin selvittää asiaa poliisin kanssa, mutta minulle sanottiin asiaa vanhentuneeksi. Lisäksi minulle sanottiin, että jos asia häiritsee uhria, niin uhri voi mennä selvittämään asiaa terapiaan. Minusta oli erikoista, että näin tärkeässä asiassa alettiin tuijottamaan aikarajoja. Minulle sanottiin suurin piirtein, että juna meni jo. Pedofiliassa uhrin tulee nimittäin hakea oikeutta ennen kuin on täyttänyt 28 vuotta.

Minusta on erikoista, että näin tärkeässä asiassa on kiireinen aikataulu. Kun ajatellaan ihmisen elämää ylipäänsä, niin monesti 28 vuoteen saakka on aivan valtavaa sekavuutta. On kouluttautumiset ja työnsaamiset, parisuhteen perustamiset ja lasten syntymät. Lisäksi voi olla työttömyyttä ja epätasapainoa.

Erittäin painava seikka on myös se, että useimmat alle 28-vuotiaat niin sanotusti kakkantavat housuunsa, kun ajattelevat oikeudenkäyntejä, oikeuden tuomareita, poliiseja jne. Vasta yli 30-vuotiaat ja vielä enemmän yli 40-vuotiaat osaavat kävellä oikeuden tuomarien ja poliisien eteen ilman hyperventilointia.

Tämän vuoksi olisi tärkeää, että pedofiliassa rikoksella ei olisi vanhenemisaikaa lainkaan. Tällöin päästäisiin eroon turhanpäiväisestä kikkailusta, jota pedofiilit pystyvät käyttämään odotellessaan omien rikostensa vanhenemista.

Olen aivan vakuuttunut siitä, että tänäkin vuonna moni pedofiili huokaa helpotuksesta havaitessaan, että heidän uhrinsa on täyttänyt 28 vuotta, eikä ole herrapelon takia uskaltanut hakea itselleen oikeutta. Tällaisessa tapauksessa voidaan todeta, että pedofiili on onnistunut viimeistelemään rikoksensa näennäisesti lailliselle tasolle.

On erikoista, että jos uhri on saatu vaiennettua riittävän pitkäksi aikaa, niin areenalta voittajana poistuukin pedofiili.

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Kannattaisiko Suomen liittyä Natoon?