Pelastetaan Posari

Me allekirjoittaneet Pohjolan Sanomien tilaajat ja ilmestymisalueella otamme kantaa Alma Median aloittamiin Pohjolan Sanomia ja Lapin Kansaa koskeviin yt-neuvotteluihin. Nähdäksemme päätös lakkauttaa Pohjolan Sanomat -nimellä ilmestyvä lehti ja nimen käyttö digitaalisissa kanavissa johtaa entisestään pienentyvään osin yhdistetyn Pohjolan Sanomien ja Lapin Kansan levikkiin ja ilmoitusmyyntiin.

Posari1.jpg

Pohjolan Sanomien ilmestymisalue on erillinen ja merkityksellinen talous- ja kulttuurialue, jolla 102-vuotias Pohjolan Sanomat on arvostettu brändi ja tietynlainen osa alueellista identiteettiä, jota Lapin Kansa ei meille voi korvata. Mediamurroksesta ja perinteisten sanomalehtien kannattavuuden laskusta huolimatta paikallisesti ilmestyvä lehti paikallisine digitaalisine sisältöineen on myös välttämätön osa alueellisesti toimivaa demokratiaa.

Yhdymme alla olevaan Meri-Lapin kehittämiskeskuksen vetoomukseen säilyttää Kemin ja Tornion osastot ja paikallistoimitukset, myynnin ja toiminnot.

MeLankan.pngMeLankan2.png

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Katja Hietala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Onko oikein, että asevelvollisuus koskee vain miehiä?