Pelastetaan Parolan lukio lakkauttamiselta ja estetään yhdessä suuren virheen tapahtuminen!

Hattulan kunnan päättäjät ovat tuoreessa talouden tasapainottamissuunnitelmassaan ilmaisseet halunsa lakkauttaa Parolan lukio ja siirtää oppilaat hämeenlinnaan helppojen säästöjen vuoksi. Lakkauttamisella olisi kauaskantoiset negatiiviset vaikutukset niin kunnan imagoon kuin esimerkiksi paikallisten yritysten toimintaan.

Tämä veisi nuoret ja mahdolliset uudet lapsiperheet pois kunnasta. Kaikki tämä tapahtuisi lakkauttamisen tuoman hätäisen ja helpon säästökohteen avulla, joka kostautuisi loppupeleissä kunnalle ja eritoten nuorille. Kauempana asuvien oppilaiden koulumatkan pituus kasvaa järjettömäksi, puhumattakaan opettajien kohtalosta.

Parolan lukioon pyrkivien tulee jatkossakin päästä opiskelemaan tähän mahtavaan opinahjoon joka on vuodesta toiseeen tahkonut loistavia tuloksia. Kirjoittamalla tämän adressin, ilmaiset kannatuksesi lukion säilymiselle. Sanotaan yhdessä ei päättäjien hölmöilyille ja pelastetaan Parolan Lukio!

Kiitos allekirjoittamisesta, jokainen nimi merkitsee paljon