Pirkkalan_golf_laajennus

Pirkkalan ympäristöyhdistykselle on tullut useita yhteydenottoja koskien golf-kentän laajentumispyrkimyksiä. Koska Pirkkalan ympäristöyhdistyksen toiminnan voi kiteyttää sanoihin 'Luonnon puolesta' on ympäristöyhdistyksen hallitus päättänyt asettaa tämän adressin vastustamaan Pirkkalan golf-kentän laajentumista.

PYY vastustaa golfkentän tuloa seuraavista syistä:

- luonnon monimuotoisuuden katoaminen laajalta alueelta. Alueella on myös harvinaisempaa luontoa, jota pitäisi erityisesti suojella.

- alue on tärkeä kuntalaisten virkistys- ja retkeilyalue

Linkki laajentumissuunnitelmaan: http://www.golfpirkkala.com/images/stories/pdf/gpi_layout.pdf.pdf

Vaikka adressi vastustaa golf-kentän laajentumista, PYY toivoo myös kannattajien kommentteja. Näin syntyy keskustelua asiasta. Kommentoida voi siis vaikka ei adressia allekirjoitakaan. Kommentoida voi nimimerkillä. Adressin ylläpitäjällä on oikeus poistaa asiattomat kommentit (esim. selvästi väärällä nimimerkillä, esim. julkkiksen nimissä, laitetut kommentit).
Adressin voi allekirjoittaa myös niin, etteivät muut näe allekirjoitusta.

Pyydämme myös tutustumaan sivustoon http://www.kurikkakallio.fi/ Se on poliittisesti sitoutumattoman proKurikkakallio kansanliikkeen sivusto.