Pitkäaikaisen laitoshoidon maksujen muuttaminen kohtuulliseksi

Ehdotan että 85% tuloista ottava nykyinen hoitomaksu lopetetaan ja tilalle tulee kohtuullinen korkeintaan muutaman sata euroa ottava maksu, eli vaikka tienaisi tuhansia tai kymmeniä tuhansia kuussa niin ei joutuisi maksamaan siitä suurta osaa hoitomaksuina. Nykyään vanhukset ja pakkohoidossa olevat kupataan kuiviin kohtuuttomilla maksuilla vaikka he eivät välttämättä edes saa lopettaa hoitoaan hiin halutessaan.

Varsinkin pakkohoidossa vasten tahtoaan oleville tuo 85% tuloista on aivan kohtuutonta koska he eivät ole valinneet asemaansa vaan heidät on siihen pakoitettu. Eikä ikänsä veroja maksaneiden ja Suomea rakentaneiden eläkeläisten kuppaaminen ole millään tavalla oikeuden mukaista.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Matti Viikate voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö taksi- ja apteekkilupien määrän rajoittamisesta luopua?