Poliisikoira Rex -sarja DVD:lle!!

Poliiskoira Rex -tv-sarjaa ei toistaiseksi ole julkaistu Dvd:llä Suomessa. Nyt on jo korkea aika, joten nimiä alle!
Kun olemme keränneet niitä tarpeeksi, lähetämme adressin eteenpäin, Kiitos!

Muuta tietoa:

Poliisikoira Rex (Kommissar Rex) on alun perin itävaltalainen televisiosarja, jossa seurataan saksanpaimenkoira Rexin ja kolmihenkisen poliisiryhmän työskentelyä Wienin poliisiasemalla. Sarjaa esitettiin vuosina 1994–2004 ja vuodesta 2008 alkaen sarjasta on valmistettu uusia jaksoja itävaltalais-italialaisena yhteistyönä. Suomessa sarjaa esitti Nelonen ja kesällä 2009 Sub näyttää sarjan alusta alkaen.

Sarjan alussa Rexin läheisin työpari murhakomissiossa oli Tobias Morettin esittämä Richard Moser. Poliisiryhmän muut jäsenet olivat Karl Markovicsin esittämä Ernst Stockinger ja Wolf Bachofnerin Peter Höllerer. Ryhmää auttoivat oikeuslääketieteen asiantuntija tohtori Leo Graf (Gerhardt Zeemann) ja eläkkeellä oleva poliisi Max Koch (Fritz Muliar).

Myöhemmin sarjaan liittyi uusia hahmoja. Stockingerin korvasi Christian Böck (Heinz Weixelbraun), Moserin tilalle tuli Gedeon Burkhardtin esittämä Alexander Brandtner ja Höllererin korvasi Fritz Kunz. Myöhemmin sarjaan liittyi Brandtnerin pariksi Nikki Herzog ja Kunzin pariksi Marc Hoffman. Hahmoista ainoastaan Graf pysyi alkuperäisessa sarjassa alusta loppuun.

Sarjan uusissa jaksoissa Rex muuttaa Roomaan ja saa uudeksi työparikseen Kaspar Capparonin esittämän Lorenzo Fabbrin.
Lähde:Wikipedia

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Lills ..... voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko yritystukia vähentää?