Polkupyöräkypärät pakollisiksi seurojen junioriurheilijoille

Me jääkiekkoilevien nuorten äidit vaadimme, että seuratasolla puututaan poikien ja tyttöjen urheiluharrastuksen puitteissa polkupyöräkypärän käyttöön seuran oheisharjoituksissa sekä harjoituksiin mentäessä ja kotiintulomatkoilla. Kypäräpakko koskisi myös rullaluistimilla suoritettavia oheisharjoituksia.

Toivomme, että tämä tapa leviää tätä kautta myös muiden lajien urheilutoimintaan.

Varusteiden suojaavuutta tulee korostaa ja sen pitäisi olla itsestään selvää lajissa, jossa käytetään muutenkin paljon suojavarusteita. Toivomme myös, että jääkiekkoilevat nuoret näyttävät esimerkillään mallia kaikille Suomen yläasteikäisille ja myös vanhemmilleen, jotka ovat kasvaneet aikaa ennen kypäriä.

Täydelliset Hockey Mamat    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Täydelliset Hockey Mamat voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko eläkeikää nostaa?