Polttoainejakelun kylmä-asema saatava Pohjois-Kuruun

Pohjois-Kurusta ei saa nykyisin polttoainetta. Viiden kylän yhteinen kyläyhdistys, Taistelijan talo-palveluyhdistyksen kyläkokous teki päätöksen 20.4.2019 nettiadressin perustamisesta polttoainejakelun saamiseksi Pohjois-Kurun Itä-Aureeseen K-JussiMatin pihalle, Itä-Aureentie 1060.

Polttoainejakelun puuttuminen alueelta on iso ongelma ja siitä on tehty paljon valituksia. Lähimmälle kylmäasemalle tulee vähintään 50km:n edestakainen matka. Polttoainejakelun puuttuminen vähentää merkittävästi alueen elinvoimaa. Osa-aikaisetkin asukkaat, kesämökkiläiset viettävät yhä enemmän aikaa alueella myös vuoden ympäri.

Alueella on noin 500 pysyvää asukasta ja kesäasukkaita noin 1000. Lisäksi alueella on Seitsemisen kansallispuisto, Riuttaskorven virkistysmetsä ja Helvetinkolu. Näissä käy vuosittain kymmeniä tuhansia vierailijoita. Alueen läpi kulkee myös vilkas moottorikelkkareitti.

Me allekirjoittaneet toivomme pikaisesti minkä tahansa öljy-yhtiön perustavan polttoainejakelun kylmäaseman Itä-Aureeseen.

www.pohjoiskuru.fi         Facebook Taistelijan talo-palveluyhdistys

K-JUSSIMATTI.jpg

Kivimäki Kaija /Taistelijan talo-palveluyhdistys ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kivimäki Kaija /Taistelijan talo-palveluyhdistys ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…