Puijon palvelut ajan tasalle

Puijontorni-2013.08_.30-058_SerraVicente_.jpg

Puijon lakialueen olosuhteet ja palvelut ovat jo pitkän aikaa huonontuneet. Viimeisin ikävä käänne tapahtui tänä syksynä, kun uutinen Puijon tornin ravintola- ja kahvilapalveluiden sekä Puijon Majan toiminnan asteittaisesta loppumisesta tuli tietoon.

Kuopion kaupunki ei halua jatkaa kiinteistön vuokrasopimusta kahta vuotta pidemmällä ajalla nykyisen yrittäjän kanssa. Tästä johtuen Puijon yrittäjä Tiina Heinonen joutuu lopettamaan Puijon tornin ja Majan liiketoiminnan.

Samalla Puijon itäisellä rinteellä, Antikkalassa, painitaan sieniesiintymän parissa. Tämä on pysäyttänyt laskettelukeskuksen kehitysnäkymät.

Haluamme, että nykyisen yrittäjän arvokasta ja pitkäjänteistä työtä Kuopion matkailun hyväksi arvostetaan tarjoamalla hänelle asiallinen sopimus, joka antaa mahdollisuuden Puijon alueen ja palveluiden kehittämiseen ja elinkeinon harjoittamiseen sekä merkittävään ympärivuotiseen- ja kausityöllistämiseen.

Tähän adressiin kerätään nimiä henkilöiltä ja tahoilta, jotka haluavat edistää Puijon keskeisimpien arvojen kehittämistä sekä tehdä Puijosta monipuolisen harrastus- ja elämyspaikan kaikille. Adressi toimitetaan tiedoksi ja pohdittavaksi Kuopion kaupungin päättäjille Puijo-päätösten pohjaksi.

Osallistu kirjoittamalla nimesi ja vaikuta yhteisen ympäristömme kehittämiseen!

Puijo kuuluu kaikille!

Puijon kehittäjät

Adressin nimien keräys suljettiin 1.1.2019.