Quorn - punahomeesta valmistete pois kouluruokailusta!

Allekirjoita tämä adressi, jotta saisimme Suomen viranomaiset kieltämään punahomeesta valmistetun Quorn-valmisteen kouluruokailussa.

Pääkaupunkiseudun kouluissa tarjotaan lapsille käymismentelmällä punahomeesta valmistettua Quorn-valmistetta. (Muun suomen tarjonnasta ei ole tietoa).

Quorn-valmiste sisältää proteiinia saman verran kuin normaalit viljatuotteet ja kasvikset, joten miksei suomessa lapsille tarjota laadukkaita kotimaisia raaka-aineita?

Quorn on pakaste, joka on kuumennettava ennen tarjoilua.

Yhdysvaltalainen Center for Science in the Public Interest(CSPI) on epäillyt Quornin aiheuttavan sitä syöville voimakkaita allergisia reaktioita. Etenkin erityisruokavaliota noudattavilla syynä ruokarajoitteisiin voi olla juuri allergiat eikä tuollaista pidä lapsille tarjota Suomessa, jossa raaka-aineista ei ole pulaa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kristiina voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kehitysapua suurentaa?