Rammstein Provinssirockiin kesällä 2008

Viime vuonna Provinssirockissa ei ollut mitään sen luokan suurta ulkomaalaista esiintyjää (jonka olisin tiennyt), joten Rammstein olisi kova sana tulevalle kesälle. Koska Rammstein on viimeksi vetänyt keikan Suomessa? Pari vuotta sitten? Ja keikat ovat yleensä Etelä-Suomen suunnalla johon joillakin ihmisillä voi olla pitkäkin matka. Mutta Provinssirock olisi melkein keskellä suomea..
Ajatelkaamme kaikkia faneja ja yritetään saada toive toteutumaan.

Kaikki jotka ovat samaa mieltä, laittakoot nimensä tähän adressiin.

Lisätietoa Rammsteinista saat sivuilta http://www.rammstein.com/

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Asta N. voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lakko-oikeutta rajoittaa?