Ratsastuskoulu säilytettävä

ÄRC KELLON RATSTUSKOULU SÄILYTETTÄVÄ NYKYISELLÄÄN

ÄRC Kellon Ratsastuskoulun toimintaa halutaan rajoittaa ja jopa vaikeuttaa. Me allekirjoittaneet olemme erittäin huolestuneita näistä uutisista. Tämä adressi on vastalause näille ikäville suunnitelmille. Esitämme, että ÄRC Kellon Ratsastuskoulu säilyy nykyisessä paikassaan Pöllönsaarentiellä Kellossa siinä laajuudessa ja sillä hevosmäärällä, mitä koululla nyt on. Olemme valinneet ÄRC Kellon Ratsastuskoulun seuraavista syistä: sen sijainti on erinomainen ja tavoitettavissa useasta eri suunnasta, ÄRC Kellon Ratsastuskoulu on oppimisen kannalta sopivan kokoinen, opetusryhmät pysyvät pieninä ja kaikki hevoset käyvät opetuskertojen myötä tutuiksi. Kukin ratsastaja saa tunnillaan kannustavaa ohjausta hyvässä, turvallisessa ja pedagogisesti hyvin suunnitellussa toimintailmapiirissä.

Me ÄRC Kellon Ratsastuskouluun toiminnan puolesta allekirjoittaneet esitämme, että koululle annetaan mahdollisuus kehittää tärkeää toimintaansa nykyisellä kapasiteetillaan, sillä ilolla ja positiivisella asenteella, mikä on koulun toiminnalle tyypillistä.