Rekkaliikenne pois Rauhanpuistosta

Tue asukasyhdistyksen tavoitetta poistaa rekkaliikenne Rauhanpuistosta allekirjoittamalla tämä adressi.

Me Porin Rauhanpuistossa ja sen lähiympäristössä asuvat olemme huolestuneina seuranneet raskaan rekkaliikenteen lisääntymistä Rauhanpuistossa. Rekkojen koko on kasvanut huomattavasti ja päivittäin liki 50 tällaista superrekkaa käyttää Rauhanpuistoa väylänään. Puistokatu kulkee läpi rauhallisen pientaloalueen.

Monen pienen koululaisen koulutie kulkee yli Rauhanpuiston, eikä muuta turvallista reittiä ole tarjolla. Pieni koululainen ei välttämättä ymmärrä, millaisesta teiden jättiläisestä on kyse kun astuvat suojatielle rekan eteen. Rekan pysähtymismatka on aivan toista luokkaa kuin henkilöauton.

Liikenteen tärinä ja melu ovat lisääntyneet huolestuttavasti viime vuosien aikana ajoneuvoyhdistelmien yhä vain kasvaessa. Rauhanpuiston vanhojen kiinteistöjen perustukset eivät ole tehty kestämään nykyisen kaltaista liikennettä. Tärinä vaurioittaa kiinteistöjen rakenteiden lisäksi niiden putkistoja ja kaapelointeja.

Vaadimme että Porin  kaupungin liikennesuunnittelusta vastaavat ja päättävät henkilöt ottavat asiamme vakavasti ja ryhtyvät pikaisiin toimenpiteisiin ongelman poistamiseksi, teollisuuden ja kaupan tavaroiden tulee tietysti kulkea jatkuvasti ja turvallisesti, mutta ajoreittejä löytyy muualta kuin asuntoalueiden liepeiltä.

Porissa 1.8.2020

Päärnäisten Asukasyhdistys ry

Taisto Huhtasalo, Päärnäisten asukasyhdistys ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Taisto Huhtasalo, Päärnäisten asukasyhdistys ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…