Santa Justa Klan Täytyy saada suomeen!

Santa justa klan eli sjk on saanut alkunsa serranon perhe ohjelmasta! Santa justa klan bändiin kuuluu neljä laulajaa jotka on tällä hetkellä 17-23 vuotiaita. Bändin laulajien nimet on Natalia Shanzets, Adrian Rodriques, Victor Elias ja Andres De La Cruz. Bändillä on lukuisia kannatajia täällä suomessa kuin muuallakin maailmassa! Bändi on tehnyt kaksi levyä jotka on myynyt jo platinaa! Toinen levyistä on ilmestynyt kauppihin vuonna 2007 syyskuussa toista levyä ei olla saatu viellä suomen kauppoihin! Eli jos yhtään pidät santa justa klanista tai ajattelet muita niin allekirjoita tämä adressi sillä se ei maksa mitään ja vie vain minuutin!! ELI SANTA JUSTA KLAN ON SAATAVA SUOMEEN MAHDOLLISIMMAN PIAN!

Kun nimiä on tarpeeksi lähetän tämän viestin nimineen eteen päin!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä neequu joku voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö maataloustukea pienentää?