Lehtiset ja Juuselat pois selostamasta jalkapalloilua.

Tämän kauden Mestareiden Liigan lähetyksissä olemme saaneet kuunnella jos jonkinlaista selostamista Jarmo Lehtisen ja Niki Juuselan vallatessa selostuskopin. Nyt toiveenani olisikin, että kyseiset kaverit saataisiin pois selostamasta kisoja, joita Suomessakin katsotaan ahkerasti. Juuselan asiantuntemus on ihan muilla alueilla, ja Lehtisen luoma "tunnelma" on sellaista tasoa, että olisi pilkkaa laittaa häntä selostamaan edes Turun seudun puulaakipelejä. Hannu-Pekka Hänninenkin on näihin kavereihin verrattuna hyvä selostaja. Miksi oikeaa asiantuntemusta ja intohimoa kuningaspeliä kohtaan ei käytetä televisiossa useammin - esimerkiksi Tuomas Virkkusen toimesta? Hän sai ainakin minut istumaan television ääressä Japani-Australia -ottelun aikanakin. Sen sijaan Juuselat ja Lehtiset ajavat minut melkein pois television äärestä, vaikka tarjolla olisi jalkapalloa korkeimmalta huipulta. Muutenkin televisiokanavat voisivat miettiä, laittavatko selostamaan mukavia heppuja vai oikeasti asiantuntevia alan ammattilaisia. Joten: me emme pyydä - me vaadimme:

1. Lehtinen (ja Juusela) pois selostamasta kuningaspeliä.
2. Asiantuntemusta ja intohimoa selostamoon.

Ari-Mikko Mäkelä    Ota yhteyttä adressin tekijään