Silmänpainemittari päivystäville eläinlääkäriasemille.

Niinkin pieni väline kun silmänpainemittari voi pelastaa koiran näön jos pääsee tarpeeksi nopeasti hoitoon mutta olen huomannut että moni päivystävä eläinlääkäriasema ei tätä näköä pelastavaa työvälinettä omista.

Olen koiranomistaja tampereelta ja minun koiran silmässä nousi paineet yhtäkkiä glaukooman takia eräänä sunnuntai iltana ja jouduin ajaan hattulaan asti että sain koirani kärsimyksen helpottumaan sillä tampereella yhdelläkään päivystävällä eläinlääkärillä ei ole silmänpainemittaria. Emme ehtineet ajoissa pelastaaksemme koirani näön sillä paine oli liian kauan liian korkea!

Jos tampereella olisi ollut tämä työkalu olisi näkö voinut pelastua! Se voi iskeä kelle vain koska vain !

Auttakaa minua saamaan tämä työväline jokaiseen tai edes isoimpien kaupunkien päivystäviin eläinlääkäriasemille suomessa.

Auttakaa minua auttamaan teitä!

Tässä linkki mistä voit lukea minin koirani tarinan : https://www.facebook.com/ronja.p.peltomaa/posts/10208632014631117

liitty myöskin facebookissa ryhmään "silmänpainemittari hanke" ja seuraa mitä minä ja muut olemme ehkä saanet aikaiseksi