Simon kunnan koulukuljetusten jatkuminen K.Hekkanen oy:n toimesta

Simon kunta kilpailuttaa koulukuljetuksen lukuvuosien 2020-2021 – 2021-2022 ajalle. Viimeiset vuodet koulukuljetuksia on tunnollisesti ja erittäin ammattitaitoisesti hoitanut K. Hekkanen oy. Ennen K. Hekkasen liikennöintiä koulukuljetuksissa kalusto, asiakaspalvelu eikä laatu vastannut edes kohtuullisesti koululaisten turvallisuutta, ammatillista osaamista tai esimerkiksi erityislasten vaativuutta.

Yhteistyö ja koulukuljetuksista vastaavan kuljettajan tavoittaminen ei tilanteissa K.Hekkanen oy:n (myöhemmin liikennöitsijä) toimiessa on ollut aina vaivatonta, palvelualtista ja erittäin luotettavaa. Tiedottaminen mahdollisista myöhästymisistä tai muista mahdollisista seikoista, jotka voivat vaikuttaa koulukyyteihin on ollut ajantasaista. Liikennöitsijän kalusto on turvallinen, siisti ja se huomioi myös erityislasten vaatimukset kiitettävästi. Kuljettajat ovat tuttuja ja erittäin ammattitaitoisia joskus haastavastikin käyttäytyvien nuorten ja erityisesti erityislasten kanssa. Näin ollen liikennöitsijän toiminta on ollut erittäin laadukasta.

Erikseen erityislasten vanhempien pyynnöstä esille tuodaan seikka, että Anu Veittikoski on perehtynyt ja on erittäin myönteisesti suhtautuva erityislasten tarpeisiin. Tässä erityisessä tilanteessa korona-aikana Anu on tuonut esille motivaationsa käyttää eri kommunikointi menetelmiä (esim. tukiviittomat  sekä pictokuvia) erityislasten ja -nuorten ohjaamisessa. Koulukuljetuksissa olevissa haasteissa erityislasten kanssa hän selvittää ja hallitsee tilanteet aina. Satunnaisesti vaihtuneet kuljettajat ovat myöskin yhtälailla ammattitaitoisia ja osaavia erityislasten kanssa.

Tämän adressin myötä pyydämme kohteliaimmin Simon kunnan päättäjiä huomioimaan myös tässä koronan tuomassa erityistilanteessa oman kunnan yrittäjän. K. Hekkanen on paikallinen yrittäjä ja siihen lisättynä heidän vankka, ystävällinen, laadukas ja erittäin ammattitaitoinen osaaminen emme näe muuta vaihtoehtoa kuin heidän jatkonsa lastemme ja nuortemme koulukyytien järjestäjänä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoituksellani hyväksyn, että Kati Holla välittää nimeni päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?