Sipsisims takaisin

Me alle kirjoittaneet haluamme Sipsisimsin takaisin, sen kattavuuden vuoksi.
Sipsisims oli erittäin hyvä vinkkeineen, ohjeineen, linkkeineen ja sisältöineen. Sipsisims suljettiin 2.helmikuuta 2007 ilmeisesti jonkun Sipsinä esintyneen ja foorumia häiriköineen hakkerin vuoksi. Me allekirjoittaneet pyydämme Sipsiä palauttamaan sivustonsa internettiin ja suositamme Sipsiä ryhtymään vakaviin toimenpiteisiin häirikön vuoksi.

Adressi välitetään Sipsille kun se kerää tarpeeksi nimiä.

Muokkaus 24.3.-08

Lähetin tosiaan adressin eteenpäin, mutta kaikki meilit tulivat takaisin eli en saanut adressia toimitettua perille :( Jos jollakulla on Sipsin osoite joka toimii, voi meilata mulle. Muussa tapauksessa en saa adressia toimitettua Sipsille - mutta toisaalta, auttaako adressi enää, kun Sipsisims on ollut suljettuna jo yli vuoden; meinaan siis, että onko Sipsillä enää tallessa sivuja vai pitäisikö hänen alkaa pisteestä 0 ja onko hänellä siihen inspiraatiota. Ei voi tietää, mutta jos jollakulla siis on Sipsin toimiva osoite, voipi meilata mulle. :)
Muokkaus 12.3.-08

Adressi lähti tänään liikkeelle, mutta ikävä kyllä se osoite/osoitteet, joka/jotka minulla on/ovat, ei enää toimi joten voi olla, etten saa adressia lähetettyä sipsille, niinkuin oli tarkoitus. :S