Suden metsästys vapaaksi.

Itä - Suomen alueella on susikanta ryöstäytynyt täysin käsistä jo aikaa sitten. Nyt ollaan tilanteessa, että suden levinneisyys näyttää kokoaikaa saavuttavan uusia alueita jonka myötä näitten aiheuttamat vahingot lisääntyy enenevässä määrin. Kuluvan metsästyskauden alussa on jo pelkästään koiria joutunut suden raatelemaksi kymmenkunta ja monin paikoin metsästys koiraa käyttäen on mahdottomuus. Lisänä maatalouteen kohdistuvat menetykset. Asialle on todellakin tehtävä jotain ja näen ainoana keinona suden vapaan metsästyksen toistaiseksi. Päättäjiä tämä asia ei näytä kiinnostavan ollenkaan.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Pekka Nevalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö maataloustukea pienentää?