Suomen Hallitus syytteeseen maanpetoksesta

Koska maan turvallisuutta on vaarannettu ja maan talous ajettu historiamme kurjimpaan tilaan, vaarannettu koko hyvinvointimme perusta, ja tämä vain näyttää jatkuvan, on maamme nykyhallitus vastuussa toimistaan kansalle. Koska oikeusjärjästelmämme ei kuitenkaan suo kovinkaan uskottavaa tapaa laittaa hallitusta vastuuseen, haluamme näyttää kuinka moni olisi valmis haastamaan hallituksen oikeuteen teoistaan vastaamaan.

- työttömyys on kasvanut ja työpaikan saanti tullut miltei mahdottomaksi

- kansalaiset on laitettu Perustuslain vastaisesti eriarvoiseen asemaan asuinpaikkansa, varallisuutensa ja ikänsä ja koulutuksensa tähden

- maahan on tunkeutunut runsaasti henkilöitä, joiden taustaa, nimeä, yhtään mitään heistä, ei tiedetä

- yritystoiminta on tehty kannattamattomaksi ja ostovoima on pudonnut roimasti

- suomesta on tehty "tukiyhteiskunta", jonka rakenteet eivät kestä velkarahalla tehtävää "kaikkien kansojen " auttamista, samalla kun osa omaa kansaa on todellisessa hädässä

Tässä vain muutama ylimalkainen "syyte", mutta kaiken kaikkiaan Suomen tilaa on heikennetty niin, että maan turvallisuus on heikentynyt.

Oletko siis sitä mieltä, että hallituksen voisi haastaa? Jos olet, allekirjoita!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Manne Rantanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitääkö valtion tukea huippu-urheilua?