Suomen kaltoinkohdeltujen on saatava korvaus kokemistaan julmuuksista

Perustelut

Suomi ei ole noudattanut euroopan unionin tärkeimpiä ihmisoikeuksiin perustuvaa lakia,joka koskee yhdenvertaisuutta muiden unionin maihin nähden koskien kaltoinkohtelusta maksettavaa korvausta.Koska Ruotsi ja monet muut maat maksoivat korvaukset Suomen myös täytyy noudattaa yhdenvertaisuuslakia,sekä maksaa korvaukset kaltoin kohdelluille.Pelkkä anteeksipyyntö ei riittänyt Ruotsalaisille eikä riitä myöskään meille suomalaisille.Lopuksi Suomi ei edes viitsinyt perustella mitenkään maksamatta jättämis päätöstä,vaan ministeri Rehula vastasi toimittajille"että me kuljemme nyt tälläistä polkua"Tämän tyylinen perustelu tuntuu meistä vähättelyltä mitä olimme kokeneet nuorina suomalaisina lapsina.

Pauli Heinämäki    Ota yhteyttä adressin tekijään