Suomussalmen kunnan sisäilmaongelmaiset kiinteistöt kuntoon!

Suomussalmella sisäilmaongelmat julkisissa tiloissa leviävät käsiin.  Nuorisotalo, virastotalo, peruskoulut Ruukinkankaalla ja Karhulanvaaralla , terveysasema, Alvari, Siikarannan liikuntasali, jäähalli....Oireilevien määrä nousee jatkuvasti, työpaikkakyvyttömiä putkahtelee tämän tästä. Osa ihmisistä ei pysty osallistumaan harrastuksiin huonojen rakennusten vuoksi.

Miten turvata terve opetusympäristö lapsille ja koulujen henkilökunnalle? Miten taata peruspalvelut terveydenhuollossa? Miten saada osaavia ammattilaisia kuntaan, kun homeiset rakennukset eivät houkuttele esim. Paluumuuttajia?

Nyt tarvitaan kaikkien meidän ääntä. Yksin tai kaksin kukaan ei saa mitään aikaiseksi. Haastetaan kaikki yhdessä kunnan päättäjät ensiksikin myöntämään ongelmat, tiedottamaan niistä ja sen jälkeen miettimään yhdessä ratkaisuja, jotka vie asioita oikeaan suuntaan!

Homeettoman huomisen puolesta    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?