Tammelan liikuntakeskuksen yleisurheilukentän remontti valmiiksi kesällä 2018

Me allekirjoittaneet yleisurheilun harrastajat sekä Tammelan kuntalaiset toivomme, että Tammelan liikuntakeskuksen urheilukentän remontti saatetaan suunnitellusti loppuun kesällä 2018.

Tammelan liikuntapaikkoja on paranneltu joka vuosi, mikä on ollut todella hieno panostus Tammelan kunnalta. Jäljellä on vielä kauan odotettu ja toivottu yleisurheilukentän juoksuratojen ja suorituspaikkojen pintojen uusiminen ajanmukaisiksi. Keinonurmen asennustöiden yhteydessä juoksuradat menivät todella huonoon kuntoon.

Toivomme, ettei remonttia jätettäisi nyt puolitiehen, vaikka kunnan taloudenpito tulee jatkossa olemaan tiukka. Toivomme keskeneräisten investointien asettamista etusijalle investointiohjelmassa. Tässä on hyvä mahdollisuus osoittaa suunnitelmallisuutta ja pitkäkatseisuutta asiassa, joka koskee koko kuntaa eikä vain yksittäisiä alueita.

Tammelan Ryske järjestää laadukasta yleisurheilukoulua yli sadalle lapselle ja nuorelle. Kun olosuhteet saataisiin kuntoon, nousisi seurankin yleisurheilutoiminta aivan uudelle tasolle. Kaikki lasten ja nuorten tukemiseen laitettu panostus kannattaa. Lisäksi ajanmukainen urheilukenttä mahdollistaisi isompien kilpailujen järjestämisen Tammelassa. Tämä toisi kunnalle positiivista tunnettuutta sekä myös palveluiden käyttäjiä eli euroja alueelle.

Ajanmukainen urheilukenttä tuottaa paljon liikettä ja iloa sekä urheilijoita jopa ihan huipulle asti.

Adressi julkaistu Tammelan Ryskeen puolesta, Sirpa Hovila