Tanskalainen FormLife ( Life Detox ja Corexin ) vastuuseen

SATOJEN ELLEI TUHANSIEN IHMISTEN TILEJÄ ON VELOITETTU ILMAN ASIANOSAISTEN LUPAA! LIFE DETOX JA COREXIN-MAINOKSISSA INTERNETISSÄ LUVATAAN NÄYTEPAKKAUKSIA ILMAN SITOUMUKSIA!

FORMLIFE ON SAATAVA VASTUUSEEN JA LOPETTAMAAN HARHAANJOHTAVA MAINONTANSA !

Katsaus Corexin +Suolenpuhdistus dieettiin:
Ihmedieettiresepti vai huijaus?

Osana uutta sarjaa: "Dieettitrendit: Katsaus Suomen Huippudieetteihin " tutkimme kuluttajien laihdutusvinkkejä laman aikana

Jaana tutkii Corexin-dieettiä kokeillakseen itse toimiiko tämä superdieetti.

Kaikkialla näkyy Internet-blogeja, mainoksia tai lääkäreitä, jotka mainostavat Corexinia uutena ihmedieettinä, joka edistää laihtumista. Mutta voiko tämä pieni pullo olla kaiken hehkutuksen veroinen? Vai olemmeko hyväksyneet uusimman Hollywoodin trendin ilman todellisia meriittejä tai tieteellisiä todisteita siitä, että Corexin voi todella auttaa sinua karistamaan liikakilot ja -sentit?

Me täällä "Kuluttajauutisissa" olemme hieman skeptisiä emmekä ole varmoja siitä, että olemme nähneet päteviä todisteita näiden pillereiden laihdutustehokkuudesta. Siksi päätimme testata nämä tuotteet. Mikä olisikaan parempi tapa saada selville totuus kuin tehdä oma tutkimus?

Alkajaisiksi ilmoittauduin vapaaehtoiseksi koekaniiniksi. Tilasin pullollisen Corexinia. Internetissä on tuhansittain Corexin-mainoksia, mutta FormLife in yksi markkinoiden uskottavimmista ja luotettavimmista toimittajista. Lähetykseen kuului ilmainen tuotenäyte, eikä minua yritetty höynäyttää tarttumaan muihin piilotarjouksiin. Toinen syy FormLifen valintaan on se tosiasia, että se on yksi markkinoiden väkevimmistä ja puhtaimmista Corexin-tuotteista. Näin saisin mahdollisimman tarkat koetulokset.

Tässä ovat Formlife Corexin verkkosivuston väittämät...
  • Kiihdyttää rasvanpolttoa
  • 4 kertaa tehokkaampi laihtuminen kuin ruokavaliolla ja liikunnalla
  • Lisää energiaa
  • Sisältää runsaasti aminohappoja

Olimme melko skeptisiä, mutta halusimme kokeilla itse pystyisikö tämä tuote todella kaikkeen siihen, mitä siitä väitettiin. Useimmissa menestystarinoissa Corexinia oli käytetty yhdessä myrkkyjä poistavien tuotteiden kanssa suurimman painonpudotuksen saavuttamiseksi. Päätin toimia samoin. Ajatuksena tuotteiden yhdistämisen takana on se, että Corexin kiihdyttää laihtumista ja lisää energiaa, kun taas Life Detox auttaa elimistöäsi pääsemään eroon myrkyistä ja sallii kehosi tehdä työtä ja polttaa kaloreita tehokkaammin.

Tässä ovat Life Detox verkkosivuston väittämät...
  • Auttaa poistamaan vuosien aikana kertyneitä myrkkyjä
  • Tekee ihostasi puhtaamman ja kauniimman
  • Parantaa unen laatua
  • Lisää Energiaa

Life Detoxilla, kuten Corexinilla, oli tutustumistarjous ilman piilomyyntiä.

Corexinin testaaminen

Sekä Corexin että Life Detox saapuivat 4 päivän sisällä kokeilupakkausten tilauksen tekemisestä verkossa.

Saamiani tuotteita oli kuukauden tarpeisiin, mikä oli täydellistä, sillä minun oli tarkoitus noudattaa ravintolisäruokavaliota 4 viikon ajan ja kirjata edistykseni sen aikana

4 viikon Corexin-dieettini: Corexin + Life Detox:

Tulokseni

Viikko 1:

Oltuani yhden viikon dieetillä käyttäen molempia tuotteita yllätyin dramaattisista tuloksista. Minulla oli enemmän energiaa enkä ollut nälkäinen, mikä johtunee Corexinin ruokahalua hillitsevästä vaikutuksesta.

Minulla oli todella mahtava olo.

IEnkä edes tehnyt muutoksia tavalliseen päivittäiseen rutiiniini. Seitsemäntenä päivänä nousin vaa’alle, enkä ollut uskoa silmiäni. Olin laihtunut 4 kiloa. En kuitenkaan ollut vakuuttunut, koska sanotaan, että kaikkien dieettien alussa elimistöstä poistuu paljon nesteitä. Halusin odottaa ja nähdä seuraavien viikkojen tulokset. Mutta lupaavalta se näytti! Painoni oli nyt alle 64 kiloa ensimmäistä kertaa vuosiin!

Viikko 2

Käytettyäni molempia tuotteita kahden viikon ajan, viikkoni alkoi entistä energisemmin ja nukuin paremmin kuin aikaisemmin. En enää heräillyt öisin ja kiehnännyt sängyssäni, koska elimistöni pystyi rentoutumaan (luulen sen olevan myrkkyjen poistumisen ansiota). Lisäksi laihduin vielä 3 kiloa, joten olin laihtunut vain 2 viikon aikana hämmästyttävät 7 kiloa.

Täytyy myöntää, että alan uskoa tämän dieetin olevan muutakin kuin vain villitys.

Viikko 3

3 viikon jälkeen epäilyni ja skeptisyyteni olivat kadonneet kokonaan! Olen hoikistunut kokonaista 3 vaatekokoa laihduttuani lisää. Olen yhä erittäin energinen. Dieettien kolmannen viikon aikoihin innostus saattaa usein lopahtaa, mutta Corexin ja Life Detox -dieetillä energiatasoni ei romahtanut, vaan säilyi samalla tasolla koko päivän. Minun ei enää tarvitse ottaa nokosia kolmelta iltapäivällä! Huomaan myös, että vatsani sulattaa ruokaa paljon entistä paremmin. Ei enää turvotusta eikä noloja ilmavaivoja syönnin jälkeen!

Viikko 4

Neljännen viikon jälkeen lopulliset tulokseni olivat järisyttäviä. Olin laihtunut uskomattomat 11 kg aloitettuani Corexin- ja Life Detox -dieetin! Kaikki täällä ”Kuluttajauutisissa” harmittelevat sitä, etteivät itse ilmoittautuneet vapaaehtoisiksi koekaniineiksi. Käyttämällä Corexinia ja Life Detoxia viikolla 4 laihduin 4 kiloa lisää. Ja totta puhuen, ei minulla olisi ollut paljon sitä enempää laihtumisen varaakaan. Aion ehdottomasti jatkaa Corexinin käyttämistä jatkossakin, koska siinä on niin paljon vitamiineja ja antioksidantteja, että ihoni on uskomattoman hyvässä kunnossa.

En voisi olla tyytyväisempi tuloksiin. Laihduin 11 kiloa 4 viikossa ilman erikoisruokavaliota ja ilman rankkaa liikuntaa

Johtopäätös Kuten me täällä ”Kuluttajauutisissa”, sinäkin saatat olla hieman epäilevä tämän dieetin vaikutuksista, mutta sinun on kokeiltava sitä itse; tulokset ovat todellisia. Tehtyämme oman henkilökohtaisen kokeilumme, olemme mielissämme huomanneet, että ihmiset todella menestyvät tällä dieetillä (kuten minäkin :) ). Eikä sinulla ole mitään hävittävää. Seuraa antamiani linkkejä ilmaisiin näytteisiin, ja tiedät saavasi toimivan laatutuotteen; ilman sitoumuksia!

Onnea laihtumiseen

Jaana Manninen, Helsinki, Finland

Klikkaa Tästä Saadaksesi koepakkauksen Corexinia
Ilmainen koepakkaus. Käytä tarjouslinkkiämme ja saat sen hintaan € 3 P&T

Klikkaa Tästä Saadaksesi koepakkauksen Life Detoxia
Ilmainen koepakkaus. Käytä tarjouslinkkiämme ja saat sen hintaan € 3 P&T

Ilmaiset kokeilutarjoukset umpeutuvat: 17. Mai 2012

Onko sinulla kuluttajavinkki, jonka haluat jakaa ensi viikolla? Jos on, lähetä meille sähköpostia.
E-Mail: jaana@kuluttajauutisten.com

”Kuluttajauutisten” terveys- ja laihdutustoimittaja, Jaana Manninen, testasi hiljattain uutta laihdutustrendiä. Jaana noudatti neljän viikon ajan Suomen uusinta superdieettiä ja suolenpuhdistusta. Tulokset olivat yllättäviä

Hän laihtui 11 kiloa 4 viikossa.

Corexin- ja Life Detox -dieetin edut poistivat kaikki aiemmat epäilymme.. Kokeemme mukaan dieetti auttaa laihduttamisessa, mutta se myös paransi energisyyttä ja auttoi Jaanaa nukkumaan paremmin ja heräämään paremmin levänneenä.

Vaihe 1:

Hanki ensin Corexin
Ilmaistarjous. Käytä tarjouslinkkiämme niin saat sen hintaan € 3 P&T

Schritt 2:

Hanki sitten Life Detox
Ilmaistarjous. Käytä tarjouslinkkiämme niin saat sen hintaan € 3 P&T

*Tämä on tärkeää. Käytä molempia saadaksesi samanlaisia tuloksia kuin Jaana.

Tarjoukset Umpeutuvat: 17. Mai 2012

Sää