Terroristi Abderrahman Bouanane on elinkautistuomion lisäksi karkotettava Suomesta.

Kuluneella viikolla 24/2018 julkistettiin Turun Kauppatorilla tapahtuneen terroristisen puukkoiskun tuomio.

Me oheisen adressin allekirjoittaneet vaadimme, että viranomaiset ryhtyvät annetun tuomion lisäksi toimenpiteisiin, joilla tuomittu Abderrahman Bouanane karkotetaan Suomesta eikä hänellä ole elinaikanaan minkäänlaista pääsyä maahamme. Mahdollinen tuomion kärsimispaikka voisi olla Bouananen synnyinmaa Marokko.

Korjaukset:

16.6.2018:

- lisätty: "Mahdollinen tuomion kärsimispaikka voisi olla Bouananen synnyinmaa Marokko."

- lisätty: "...ja tahtoa." - kohtaan: "Tämä adressi luovutetaan aikanaan oikeusministeri Antti Häkkäselle ilmaisemaan allekirjoittaneiden vakaata toivetta ja tahtoa."

- lisätty: "Allekirjoittaja - huomioi, että vahvistat allekirjoituksesi sähköpostivahvistuksella, joka todentaa, että allekirjoituksesi on sinun."

Petteri Pietikäinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Petteri Pietikäinen. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?