Sanokaa ei tienkäyttömaksuille

Olen lukenut aiheen, jossa liikenneministeriö suunnitelee ottavansa käyttöön tienkäyttömaksun, eli maksamme jokaisesta ajetusta kilometristä veroa! Tällä Tienkäyttömaksun käyttöönotolla voitaisiin korvata nykyinen ajoneuvoverojärjestelmä, mutta mielestäni tämä ei tule toimimaan. Sen toteuttaminen on mahdotonta, koska kustannukset ovat todella suuret, ja joutuisimme maksamaan erikseen vielä autoon asennettavasta gps-paikantimesta, joka valvoo jokaisen liikkeen autolla liikkuessasi. Miten on kansalaiset, hyväksymmekö tämän uuden suunnitelman tulevan käyttöön?? Minä en suostu. Autovero+Dieselvero+Polttoainevero+Käyttövero,On kallis, mutta toimiva "systeemi" En näe tässä mitään järkeä, koska se ei tule toimimaan. Kun miettii esim: Logistiikka-alan yrittäjiä, ihmisiä joilla on satojen kilometrien työmatkat päivässä. Pakettiautonkuljettajia ja ym.... Rikollisten käsiin joutuessaan tämä systeemi olisi vaarallinen jos rikolliset pääsevät käsiksi järjestelmään ja selvittävät missä talon asukkaat ovat sillä hetkellä." Selvityksestä voi käydä lukemassa lisää ylen nettisivujen uutisotsikoilta, otsikko on: "Tienmaksujen keräämistä paikannuksella selvitetään". Jos nimiä tulee tarpeeksi, toimitan adressin liikkenneministeriön yli-insinöörille Armi Vilkmanille