Tommi Rantalan muistoa kunnioittaen ehdotan, että Sodankylän Pallo nostaa hänen pelipaitansa Sodankylän uuden jäähallin kattoon ja jäädyttää samalla hänen pelinumeronsa.

Tommi Rantala oli Sodankylän jääkiekon symboli useamman vuosikymmenen ajan. Hänen pelillisiä saavutuksiaan olisi mielestäni aiheellista juhlistaa vuonna 2019 valmistuvan jäähallin avajaisjuhlallisuuksissa. Jokainen urheilulaji ja paikkakunta tarvitsee esikuvia ja Tommi Rantala oli meille kaikille nuoremmille pelaajille ja lajia seuraaville lapsille ja nuorille juuri sellainen esikuva. Toivon, että mahdollisimman moni allekirjoittaa vetoomuksen, joka toimitetaan vuoden 2018 loppuun mennessä Sodankylän Pallon johdolle. Toivon myös, että jokainen allekirjoittanut osallistuu kykynsä mukaan juhlallisuuksiin uuden jäähallin avajaisseremoniassa.

Antti Jääskeläinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Antti Jääskeläinen. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?