Trafi vastuuseen ajokorttitietojen julkaisusta netissä

Onko tarkoituksen mukaista, että kansalaiset voivat käydä anonyymisti tutkimassa ihmisten ajokortti tiedot netissä? Tiedoissa näkyi kuitenkin kaikki oleellinen, jota voi myös halutessaan hyödyntää. Missä tietosuojalaki?  https://ek.fi/mita-teemme/yrityslainsaadanto/tietosuojalainsaadanto/tietopaketti-yrityksille-on-aika-valmistautua-eun-yleiseen-tietosuoja-asetukseen/?fbclid=IwAR0gOlF6QOo-MTekCSdxQ4X6b6mQZepEawtfmU8fqL8k_ZOxtRfDdj3ncew

Trafi rikkoi tietosuojalakia julkaisemalla suomalaisten henkilökohtaisiin tietoihin kuuluvat ajokortti tiedot julkisiksi joihin ei ole oikeutta päästä, kuin viranomaisilla.

Nyt Trafi vastuuseen teostaan ja korvausvelvolliseksi!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä vp voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?