J.Tukiainen ei saa pilata Jacksonin MUISTOA!!

Vetoomus ettei Johanna Tukiainen tekisi Michael Jacksonin muistolle tekeillä olevaa biisiä,minusta tuntuu henkilökohtaisesti siltä että se oisi niin sanottu pila biisi Jacksonin muistolle.kerran Tukiainen ei ole ammattimuusikko,eikä hän osaa todellakaan laulaa,eikä osaa esiintyä, suomi joutuisi naurunalaiseksi maailmalla!!

tuottaja Tuija Järvinen voisi kanssa miettiä miten muuten rahaa pystyy tekemään kuin vainajan kustannuksella ja noin epätoivoseen tekoon ryhtyy yleensä..

Olemme tätä miettineet säveltäjä Esko Koivumiehen kanssa, eikä se olisi suinkaan mahdoton juttu. Sanoittajaksi ajattelimme pyytää Vexi Salmea, Järvinen luonnostelee <----ONNEKSI VEXSI ON AMMATTILAINEN TIETÄÄ ETTEI ALA TEKEE PILABIISIÄ..

MUOKATTU 6.7-2009
Johanna tukiainen valehtelee ettei se tee sitä Michael Jacksonin muistolle tekeillä olevaa biisiä,kysyttäessä Johanna tukiaiselta asiaa niin tekee se sen BIISIN, todisteena siitä puhelusta on NAUHOITE jossa tukiainen myöntää asian..